marți, 17 noiembrie 2009

Fetelor, cuceriti salile!

A venit sezonul rece, cand nu e inca iarna, dar sunt semne ca se cam sfarseste si toamna. Parca e vreme de poposit in ceainarii, nu mai e rost de hoinareala prin parcuri, ci mai degraba de venit repede acasa, unde-i cald si bine.
Paradoxal, la sala la care mergeam au rasarit o multime de fete noi. Unde in vara ma bucuram ca am gasit o sala unde imi pot face exercitiile in voie, fara sa o lovesc pe vecina, iata ca observ ca e bine sa fiu mai rezervata cand mi se nazare sa trag concluzii.

Vara, multe fete renunta la abonamentele la sala. Fie ca sunt plecate in concedii, fie ca problema greutatii (principalul motiv pentru care o femeie recurge la miscare...nu stiati :)? ) dispare miraculos (se intampla...exista explicatii), fie ca abia atunci cand se apropie sarbatorile ele isi amintesc de corpul lor (a body of pain), iata ca toamna-iarna incepe sezonul de aerobic.

Ar trebui oare sa le laud pe colegele mele care accepta un mod de viata mai activ? Probabil ca da, dar tare mi-as dori ca motivatia lor sa nu fie atat de exasperanta pentru mine. Aerobicul si sporturile conexe exercita o chemare magica asupra lor. Presupun ca e o credinta populara ca daca te zbantzui 45 min-1h "slabesti","te subtiezi"..(am mai auzit si alti termeni, dar nu mi-i amintesc acum). Daca nu ai mai miscat de 1 an jumate, nu ma indoiesc ca asa este...

Dar atunci cand te vad gesticuland ca o maimuta, agitandu-te dezorganizat, dezordonat si fix pe dos decat ar cere ritmul si directia exercitiului, draga mea, nu cred ca iti faci un bine pe termen lung. Si cand, in zilele de maxima incredere in fortele corpului tau, alegi sa insotesti miscarile tale alandala cu gantere pe care nu esti in stare sa le manuiesti 30 de minute in continuu, nu pot decat sa ma amuz si sa ma supar ca ocupi loc in sala, ca instructorului nu ii pasa ca te misti gresit si daunator muschilor/ oaselor tale.

Cred ca oglinzile de la sali sunt de multe ori puse inutil. Or noi femeile nu suntem in stare sa vedem ceea ce trebuie in oglindirea lor si ne lasam furate de dragalasenia expresiei chipului nostru supus efortului, de aspectul echipamentului, culoarea machiajului sau mai stiu eu de ce...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.