vineri, 13 noiembrie 2009

S-a deschis sezonul de toamna la alergat

Am avut parte de cateva zile calduroase saptamana aceasta, cu soare si vant caldut, asa ca am dat dovada de curajul nemaintalnit ...de vreo luna... si am alergat din nou in parc.

E incredibil cat de mult conteaza temperatura: fiindca saptamana aceasta nu am mai facut ciclul "iesit din casa, inghetat pana la tramvai, incalzire prin alergare, inghetat inapoi pe drumul spre casa", alergatul a redevenit sportul cel mai placut de practicat seara. Am inceput cu ture mici, de 6 km, seara de seara.Nu am fost singura, intrucat Herestraul s-a animat brusc, pe aleile sale alergand acum fete cunoscute sau plimbandu-se agale trecatori doritori de aer mai curat.

Daca ar tine pana la primavara vremea asta... :)

Un comentariu:

  1. Cu noaptea in cap asteptand sa se iveasca zorii stam pe tarm si abia asteptam sa alerg.Pan mai ieri alergam cu cei din gand dar cred ca nu le place ora matinala....
    Am fot si eu bucuros de zilele calde dar sunt atat de inselatoare incat prefer vant si ger si maneca scurta .Cu dezamagire spun ca cel visat XT wings camel bag nu e pe masura asteptarilor.La spate se muleaza cat de cat dar bidoanele sunt prea mari si lichidul face balans dar ceea ce este enervant : chinga de la brau care ajunge la burta si fiind subtire ai senzatia ca te taie ori te apasa.Am revenit la borseta.....pentru moment.
    Spor la alergat cu cei din gand ori cei de langa tine!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.