marți, 18 august 2009

Ghidusii

Pe sistemul "nu e zi zi in care sa nu mi se confirme ca e prosti si e multi"...

Alergam in parcul Herestrau intr-o seara si imediat dupa ce am trecut Podul CFR atentia mi-a fost atrasa de un plescait puternic, care venea de la aruncarea voluntara in apa a unui exemplar masculin de mai bine de 100 kg. In baltoaca mirositoare care e lacul Herestrau se mai balaceau veseli ca niste boboci de rata vreo cateva exemplare la fel de masculine.

Mi s-a parut mereu pe cat de intersant pe atat de respingator faptul ca atunci cand ai un grup de baieti/ barbati acestia capata deodata mult mai mult curaj si initiativa decat in cazul in care am avea de a face cu un exemplu singular. Ei bine, dorind sa se demonstreze in fata tribului din care facea parte, unul din ei a inceput sa strige "1,2, 1, 2" la vederea mea alergand. M-am uitat la ei cum se balaceau in apa murdara, m-am uitat la hainele lor ramase singure pe mal si recunosc ca am simtit un mare imbold sa imping, cu doar un mic impuls si un mare efort de a-mi pierde timpul liber, hainele lor in apa...

Just think about it...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.